20120910

Vertikális horgászat a nudista strandon.

Távirati stílusba…

Vertikálisan kirezegtettem a második fekete sügeremet.
  • Voltam az Omszkin. Stop.
  • Kb. délre értem oda. Stop.
  • Annyian fürödtek, hogy alig lehetett horgászni. Stop.
  • A sok nudista is megszólt mikor mellettük is dobtam. Stop.
  • Azt hitték azért van nálam a horgászbot, hogy legálisan bámészkodjak. Stop.
  • Egy idő után kezdett kellemetlenné válni a szitu, mikor már 10 perce nem volt kapás. Stop.
  • Arrébb is mentem. Stop.
  • Simán kiutáltak, mert másként gondolkodtam és ruhába horgásztam. Stop.
  • Vertikálisan kirezegtettem az első fekete sügeremet. Stop.
  • Szép volt. Stop.
  • A kapás érzékelése érdekes volt. Stop.
  • Amikor nem rugózott úgy a spicc, ahogy szokott, az már a hal volt! Stop.
  • Visszaengedtem. Stop.
  • A parti pergetőket nem láttam halat fogni. Stop.
  • Jött 3 csávó valami felfújható csónakkal és beevezett a csúszka pályához. Stop.
  • Polár szeműveg nélkül is jól láttam, hogy szét fogták magukat. Stop.
  • Én még a melles csízmám sem vittem. Stop.
  • A sok fürdőző láttán azt éreztem, hogy “amatőr vagyok, nagyon!” Stop.
  • Ennyi. Stop.
Ui.
  • Van sportjegy 1500Ft. Stop.
  • Napijegyet a halőr bódéval majdnem szembe lévő büfében kaptam. Stop.
  • A napközben fenekezőknek 3 hete semmi! Stop.
  • Pontosabban néha 1 kárász. Stop.

7 megjegyzés:

  1. Ime, még egy példa arra, hogy ahol nem bírják a lábszagodat, onnan tanácsos lelépni.
    Ha senki nem hív meg a szilveszteri bulira, akkor jobb ha otthon maradsz, mert ha mégis odatolod a pofád, akkor biztos be is fogják verni. Joggal.
    Lyani, mindjárt 40 éves vagy, és ezt még mindig nem tanultad meg?
    Szomorú sorsod lesz...

    VálaszTörlés
  2. Jó látni, hogy hogyan ír egy szakíró, aki "profeszionálisba nyomja".
    Magas szakmai színvonalon, igazi PDF-könyvbe való stílusban. Bár igaz, hogy "megrendelői", olvasói is ezen a színvonalon vannak.

    VálaszTörlés
  3. Elfelejtetted beírni, hogy:
    - vertikálisan kirezegtettem életem második fekete sügerét, tehát megtaláltam a tuti fekesügeres csalit és horgászati módot.
    Szakmailag.
    Ahogy szoktad.

    VálaszTörlés
  4. Mások is lélegzetvisszatartva figyelik kis hazánk nagy "műcsalis mesterének" írásait:

    http://www.horgasz.hu/page/732/cikkid/6259/akt/6/html/vertikalis-horgaszat-nudista-stra.html

    Köszönjük (a szomszédság nevében)!

    VálaszTörlés
  5. Lassan már közröhej tárgyává válik!
    A műltkor egy bojlis kérdezett rá, hogy ki ez a baromarc.
    Elmeséltem. Fetrengett a röhögéstől.
    Akiket meg támad, azok egyre ismertebbek, népszerűbbek lesznek.
    Erre mondja, hogy "jól tolom?"
    Hát jól.

    VálaszTörlés
  6. Te egy elvont emberi lény vagy STOP!!!

    VálaszTörlés
  7. irsajani Irsa Jani avatarja.

    VálaszTörlés